پیمان چقدر امن هست؟
آبان ۵, ۱۳۹۸

سامانه مدیریت صورت‌حساب چیست؟

مدیریت سفارش فروشگاه‌های اینستاگرامی

اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی باشید همیشه دغدغه مدیریت سفارش‌های خود و  دریافت مبالغ در دایرکت اینستاگرام، پیام‌های واتساپ یا تلگرام را دارید.

مشتریان شما ابتدا از طریق کارت به کارت پول را برای شما واریز می‌کنند و شما باید رسید‌های پرداختی را با موجودی حساب بانکی خود مطابقت دهید.

دریافت آدرس و اطلاعات تماس نیز یکی دیگر از مشکلات است. همه این‌ها در کنار اینکه باید در پیام‌رسان‌های مختلف باید این سفارش‌ها را مدیریت کنید و مراحل سفارش، دریافت پول و ارسال را به طور جداگانه به هر مشتری اطلاع‌رسانی کنید.

اگر تعداد سفارش‌ها زیاد باشد این کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

سامانه پیمان همراه شما در مدیریت سفارش‌ها و دریافت مبالغ از مشتریان شماست تا همه این کار‌ها راحت‌تر و دقیق‌تر شود.

پیمان، سامانه مدیریت صورت‌حساب

اما پیمان چطور به شما کمک می‌کند؟ پس از دریافت نوع کالا و شماره موبایل مشتری، می‌توانید بوسیله نرم افزار تلفن‌همراه یا پنل پیمان  برای مشتری خود صورت‌حساب صادر کنید و مشتری شما ضمن دریافت پیامک لینکی دریافت می‌کند که می‌تواند اطلاعات تماس و نشانی خود را از آن طریق وارد و پس از آن مبلغ خود را پرداخت کند.

همچنین شما می‌توانید پس از ارسال کالا از طریق پنل پیمان اطلاعات ارسال را برای مشتری ارسال کنید.

تمامی مراحل از صدور صورت‌حساب تا دریافت پول از طریق پیامک به مشتری و شما اطلاع داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به پنل